Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of je bestelling via onze webwinkel.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
De IJverige Dames
Noorderes 24
9407 TH  ASSEN
deijverigedames@ziggo.nl
06-1060 1133 / 06-4148 7708

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De IJverige Dames bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vragen of hulp nodig?

Check ook even de klantenservice onderaan de pagina, misschien vind je daar een antwoord. Niet gevonden, we helpen je graag.

E-mail: deijverigedames@ziggo.nl

Telefoon: 06-4148 7708

Op de hoogte blijven?

Meld je aan en blijf op de hoogte van alle nieuwtjes en leuke acties.
Aanmelden
© 2013 - 2020 De IJverige Dames | sitemap | rss